Ingen NM medaljer
- Skrevet av: Arnulf Wahlstrøm
Haldenløfterne uten NM medaljer.
Ingen av de 3 deltakerne fra Halden Styrkeidrettslag nådde helt opp i årets NM i styrkeløft for juniorer og veteranløftere.
Mesterskapet ble arrangert i Fredrikstad sist helg med 155 deltakere.
Thomas Puzicha stilte i den yngste veterangruppen og kom på 5. plass i 120 kg vektklassen. Thomas fikk godkjent løftene 210-172,5-227,5 = 610 kg i henholdsvis knebøy, benkpress, markløft og sammenlagt og var 30 kg fra bronse.
I junior deltok Andreas Andersson og Christoffer Olsen. Det er første gang de deltar i et NM og begge gjennomførte et fint stevne med personlige rekorder. I 83 kg klassen fikk Olsen 9. plass med serien 165-102,5-200=467,5 kg og Andersson 4. plass med 180-105-230= 515 kg i klasse 105 kg.
Gratulerer!
Korridoren er vasket
- Skrevet av: Johan André Vatvedt
I kveld kl 19:30 ble korridoren vasket. Det var mange frivillige som hjalp til, og jobben ble gjort på halvannen time. Gulvet bones også i kveld. Takk for flott innsats av alle sammen!
Resultater fra KLM 3-løft
- Skrevet av: Johan André Vatvedt
Resultatene fra Klubbmesterskap i 3-løft kan sees her (PDF).
Klubbmesterskapet
- Skrevet av: Arnulf Wahlstrøm
21 løftere er påmeldt til klubbmesterskapet i styrkeløft. Stevnet arrangeres onsdag 2. mars klokken 18:00 med innveiing 17:00-17:30. Det løftes i 2 puljer. Medaljer og pokaler til de beste. Dette er den største deltakelsen vi har hatt på mange år - så vi gleder oss til god løfting!
Rapport fra Årsmøtet
- Skrevet av: Arnulf Wahlstrøm
Årsmøte 25. januar
- Skrevet av: Arnulf Wahlstrøm
De løfterne som har klart kravene til ferdighetsmerkene bronse, sølv og gull får merkene utdelt på årsmøtet.
Dessuten deles det ut et nytt hederstegn til 6 kvalifiserte foruten pokaler til beste løfter, beste rekrutt og til den som har gjort en stor innsats for klubben. Det er bestilt rikelig med snitter og alle medlemmer er velkomne!
Side 33 av 43
