Årsmøtet
- Skrevet av: Arnulf Wahlstrøm
Årsmøtet samlet 29 medlemmer og her er noen av de tingene som ble vedtatt:
- 2 nye medlemmer ble valgt inn i styret: Marianne Sjåheim og Mathias Torgalsbøen
- Magnar Fuglevig gikk ut av styret
- Treningsavgiften ble forhøyet med 150 kroner til 500 kroner.
- Beste løfter 2013 ble Maria Birkeli, innsatspokalen gikk til Jan Erik Christiansen og beste rekrutt ble Karl Christian Jansen.
Regionmesterskapet
- Skrevet av: Arnulf Wahlstrøm
RM i styrkeløft.
6 løftere fra Halden Styrkeidrettslag deltar i regions-mesterskapet i Askim lørdag. Det konkurreres i både styrkeløft (knebøy-benkpress-markløft) og i enkeltøvelsen benkpress.
Halden-løfterne deltar i kategorien benkpress og i åpen klasse løfter Kenneth Rørmyr, Frode Westby og Thomas Puzicha, mens Geir Johannesen, Terje Samuelsen og Rolf Olsen løfter i veteranklassen.
50 løftere deltar i mesterskapet og regionen inkluderer Oslo, Akershus og Østfold.
Årsmøte
- Skrevet av: Arnulf Wahlstrøm
Medlemmene innkalles til årsmøte mandag 3. februar kl. 18:00.
Sted: Klubbens treningsanlegg - i trimrommet.
Det blir vanlige årsmøtesaker pluss et åpent medlemsmøte til slutt med ris/ros/utstyrsønsker etc.
Pokaler for "beste idrettsprestasjon", "innsatspokal" og "beste rekrutt" pluss ferdighetsmerker deles ut.
Som vanlig blir det snitter, brus og kaffe.
Klubbmesterskapet i benkpress.
- Skrevet av: Arnulf Wahlstrøm
Klubbmesterskapet i benkpress arrangeres onsdag 22. januar med innveiing fra kl. 17:00 og stevnestart 18:00. Det er 11 påmeldte løftere og stevnet er åpent for alle som har lyst til å se på.
Klubbmesterskap i Styrkeløft
- Skrevet av: Arkiv
Onsdag 5. mars er det duket for årets klubbmesterskap i styrkeløft! Hjertelig velkommen til løfterne og til alle som vil komme og se på!
RM i styrkeløft
- Skrevet av: Arkiv
8. februar arrangeres regionsmesterskap i styrkeløft. Stevnet går av stabelen i Askim.
Side 40 av 43
